Wie is de klant?

Wij hebben voor Isitec International een compleet nieuwe website gecreëerd. De vraag van Isitec International was om een website te maken die beter naar buiten draagt wat Isitec International allemaal te bieden heeft. Precies dit hebben wij gedaan. Yooker heeft de professionaliserings- en gebruiksvriendelijkheidsslag online geoptimaliseerd. Isitec International biedt software/hardware oplossing voor de logistieke, postale en facilitaire markt. Klanten van Isitec International zijn o.a. Renault, Peugeot en Rolex. Niet zomaar een aantal klanten. De oplossingen van Isitec International zorgen voor een verhoging van productiviteit, kwaliteit en traceerbaarheid.

Dit project in het kort.

N

Gerealiseerd in 6 verschillende talen

N

Dynamische formulieren

N

Focus op leadgeneratie

N

Demo aanvraag formulier

N

Overzichtelijke navigatie

Yooker Website Dashboard Blog

Het proces.

De website focust zich op de navigatie voor al haar bezoekers. Hiervoor hebben we onze kennis op gebied van UX/UI design ingezet. Daarnaast hebben we de website in zes verschillende talen gerealiseerd. Wat zeker ook niet vergeten mag worden is dat we het voor bezoekers zo gemakkelijk mogelijk hebben gemaakt om een demo aan te vragen of contact op te nemen aan de hand van dynamische contactformulieren. Zo zorgen we ervoor dat de website optimaal is voor leadgeneratie.

Doelbepaling website

Webdesign

Technische webontwikkeling

Realisatie van website in 6 verschillende talen

w

SEO-optimalisatie

De uitdaging.

De uitdaging was om ervoor te zorgen dat er veel leads binnen zullen komen op de website. Dit moesten we bereiken door een duidelijk navigatie, veel CTA knoppen en een goede UX/UI design inzetten. We hebben ervoor gezorgd dat het voor de bezoeker zo gemakkelijk mogelijk is om contact op te nemen.

Yooker Website Dashboard Blog

De aanpak.

Door het doel van de focus op navigatie voor bezoekers en leadgeneratie konden we met onze kennis van design een goed concept opzetten. Na goedkeuring van het design door de klant zijn we aan de slag gegaan met de technische aspecten van de website. We hebben gebruik gemaakt van dynamische formulieren en ervoor gezorgd dat de website qua SEO goed staat zodat deze internationaal goed gevonden kan worden.

Doelbepaling fase
We hebben gekeken naar de focus van de website, wat gaat het doel worden? Hieruit is gekomen dat de focus moet liggen op leadgeneratie. Dit gaan we bereiken door een goede en duidelijk navigatie voor bezoekers in te zetten door onze kennis op gebied van UX en UI design. Ook gebruiken we veel Call-To-Action knoppen.
Ontwerpfase
We maakten een ontwerp van de website in Photoshop en hebben deze omgezet in een mooi en clean website ontwerp. In het ontwerp bepaalde wij de huisstijl zoals kleuren en lettertype, de contentplaatsing zoals tekst, afbeeldingen en video’s en de conversiemogelijkheden zoals formulieren, demo aanvragen en nieuwsbriefinschrijvingen.
Technische fase
Vervolgens gingen we aan de slag met het ontwikkelen van alle technische elementen en systemen. Op deze website is een speciaal demo aanvraag formulier te vinden, deze kunnen klanten invullen en hierdoor meteen een demo aanvragen. Ook is er een dynamisch contactformulier.
Optimalisatiefase
Zodra alle testen waren uitgevoerd, zijn we gestart met het optimaliseren van de SEO. Doordat de website in 6 verschillende talen is was het voor ons erg belangrijk om ervoor te zorgen dat de website in alle talen goed gevonden zal worden.
Yooker Website Dashboard Blog

Het resultaat.

De nieuwe website is zeer succesvol, er komen aanvragen binnen via de verschillende formulieren en met alle verzamelde data voor zover worden er specifieke Google Ad campagnes gedraaid om zo de doelgroepen nog beter te kunnen benaderen.