AMC Recruitment

Om de strategie en/of plan van aanpak goed te kunnen bepalen, plannen we een brainstormsessie in waarbij we diverse onderdelen bespreken en dieper ingaan op doelen, doelstellingen en ambities. Ook bepalen we aan de hand van voorbeelden hoe de structuur opgebouwd zal worden. Wat onderscheid de klant van de directe concurrenten? Waar blink je in uit en waar in de markt je jezelf gaan positioneren? Aan de hand van deze vragen en antwoorden zetten wij concrete actiepunten op, dit werken we uit in een plan van aanpak.
N

Uniek logo & branding

N

Met webshop functionaliteiten

N

Gemakkelijk in beheer

reijnders accountants in header

Het uitdagende maar tegelijkertijd interessante aspect was dat er een compleet nieuwe uitstraling moest komen voor AMC Recruitment, dit moest modern, speels maar ook zakelijk worden. Tijdens de brainstormsessie hebben we goed de wensen van de klant kunnen bespreken, nadat we de identiteit bepaald hadden van AMC Recruitment hebben we een moderne branding & huisstijl ontworpen. Ook hebben we hiervoor diverse patronen en elementen gemaakt die we konden doortrekken in het webdesign. Wij hebben een ontwerp gemaakt van een aantal pagina’s. In het ontwerp bepalen we de kleuren, styling elementen, plaatsing content en typografie (lettertypes). Natuurlijk hebben we dit goed laten afstellen op de huisstijl, uiteindelijk hebben we weer een mooi online pareltje op kunnen leveren! De klant is tevreden en met wat uitleg kan de website makkelijk zelf beheert worden.

Wie is de klant?

AMC Recruitment heeft al 14 jaar ervaring binnen recruitment. Ben je er klaar voor om strategisch recruitment adviseur te worden ? Wil jij je gestructureerd, strategisch en boordevol kennis stevig positioneren binnen recruitment? Niet meer ad-hoc, wel met een plan? Dan ben je bij AMC Recruitment aan het goede adres!